Verzendinformatie

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Binnen Nederland werken wij met een aantal verschillende vervoersmaatschappijen:

Binnen Nederland

  • PostNL: Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, binnen twee werkdagen in huis.* Geen leveringen op zondag en maandag.

    Je ontvangt per mail een track & trace code, waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

    Ben je niet thuis als we jouw pakket komen bezorgen? Of heb je de bezorger gemist? Dan kun je het volgende doen:

    Niet thuis bij eerste bezorgpoging
    Dan probeert de bezorger jouw pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ bij je achter. Met deze code kun je een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komen we op de volgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer bij je langs.

    Niet thuis bij tweede bezorgpoging
    Ook dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je jouw pakket kunt ophalen. Deze informatie vind je ook in Track & Trace en in de PostNL-app.

    Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?
    We bewaren jouw pakket twee weken voor je op de PostNL-locatie. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Belgie

  • PostNL: Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, binnen twee werkdagen in huis.* Geen leveringen op zondag en maandag.

Duitsland

  • PostNL: Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, binnen 2-3 werkdagen in huis.* Geen leveringen op zondag en maandag.
     

* Normaal gesproken worden bestellingen binnen Nederland binnen twee werkdagen bezorgd. Houd er wel rekening mee dat het verzenden van bestellingen mensenwerk is, hierdoor kunnen wij niet voor 100% garanderen dat alle bestellingen binnen 48 uur bezorgd worden. We vragen hiervoor je begrip.

Worden er verzendkosten berekend?

Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen boven de €75 verzonden binnen Nederland

De volgende bedragen brengen wij in rekening:

  • €3,95 voor Nederland
  • €9,95 voor België en Duitsland (ook boven het orderbedrag van €75)


Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons in de winkel. Wil je hier gebruik van maken, dan kun je dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer je het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij een afhaalpunt?
Binnen Nederland is het mogelijk om je bestelling op te halen bij een PostNL afhaalpunt.  In het afrekenoverzicht kun je bij bezorgmethode hiervoor kiezen door 'afhalen bij een PostNL servicepunt' aan te klikken. Zodra je jouw postcode en woonplaats invult, verschijnen de dichtbijzijnde afhaalpunten. Je zult een email ontvangen zodra je bestelling bij het gekozen afhaalpunt is bezorgd.  

Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?

Je kunt jouw bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces vul je jouw eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voer je vervolgens het adres in waar je het wilt laten afleveren.

Klantenservice